ENGWE® Autorizovaný distribútor pre Európsku úniu. Engwe Obchod Vás víta. ♡

dodávka Policy

1. Úvod

1.1 V týchto zásadách uvádzame podrobnosti o spôsoboch doručenia, obdobiach a poplatkoch, ktoré sa vzťahujú na objednávky našich produktov uskutočnené prostredníctvom našej webovej stránky.

Sklad Destinácia Dodacia lehota a náklady
Európa Rakúsko, Bulharsko, Chorvátsko, Česká republika, Dánsko, Estónsko, Fínsko, Francúzsko, Nemecko, Grécko, Maďarsko, Írsko, Taliansko, Lotyšsko, Litva, Luxembursko, Holandsko, Poľsko, Portugalsko (bez Azorských ostrovov), Rumunsko, Slovensko, Slovinsko, Španielsko (žiadne Tenerife, žiadne Las Palmas) a Švédsko 3-11 dni
79,00 eur
Spojené kráľovstvo Anglicko, Škótsko, Wales a Severné Írsko. 3-11 dni
99,00 eur
* Sledujte svoju objednávku na www.17track.net s prijatým kódom sledovania.

1.2 Táto politika nezakladá právne vymáhateľné práva a povinnosti; skôr je v týchto zásadách uvedená naša zvyčajná prax v súvislosti s dodaním produktov.

2. Poplatky za doručenie

2.1 Ponúkame štandardné alebo expresné doručenie do Slovenska:
Rakúsko, Belgicko, Bulharsko, Chorvátsko, Česká republika, Dánsko, Estónsko, Fínsko, Francúzsko, Nemecko, Grécko, Maďarsko, Írsko, Taliansko, Lotyšsko, Litva, Luxembursko, Holandsko, Poľsko, Portugalsko, Rumunsko, Slovensko, Slovinsko, Španielsko a Švédsko . Pokiaľ ide o štandardný spôsob doručenia, poštovné bude 129,00 €;

2.1 Ponúkame štandardné alebo expresné doručenie do Spojeného kráľovstva:
Anglicko, Škótsko, Wales a Severné Írsko. Pokiaľ ide o štandardný spôsob doručenia, poštovné bude 129,00 €;

3. Dodacia lehota (spôsoby a lehoty)

3.1 Spôsoby, ktoré používame na dodanie našich produktov, a časové obdobia, v rámci ktorých je dodávka zvyčajne dokončená, sú nasledovné:

(a) ak je vaša doručovacia adresa na pevnina Slovenska, budete si môcť vybrať alebo použiť iba náš predvolený spôsob dopravy a typická lehota na dodanie produktov týmto spôsobom je 3-11 pracovné dni, s naším zaslúženým právom 30 dní, pokiaľ nie je jasne uvedené inak;

(b) ak je vaša doručovacia adresa na Pevnina Spojeného kráľovstva, budete si môcť vybrať alebo použiť iba náš predvolený spôsob dopravy a typická lehota na dodanie produktov týmto spôsobom je 3-11 pracovné dni, s naším zaslúženým právom 30 dní, pokiaľ nie je jasne uvedené inak;

3.2 Ak zadáte objednávku do 1:1 GMT/BST v pracovný deň, tieto lehoty plynú od uzávierky pracovného času v daný deň; ak zadáte objednávku po XNUMX:XNUMX GMT/BST v pracovný deň alebo v deň pracovného pokoja, tieto lehoty plynú od uzávierky pracovného času v nasledujúci pracovný deň.

3.3 Dodacie lehoty uvedené v tejto časti 3 sú len orientačné, a hoci vynaložíme maximálne úsilie, aby sme zaistili, že zásielku dostanete včas, nezaručujeme doručenie pred uplynutím uvedenej lehoty.

3.4 Pred odoslaním produktu môžeme vykonať previerku podvodov a tieto kontroly môžu oneskoriť vašu dodávku. Ak sa dodávka pravdepodobne oneskorí v dôsledku previerok podvodov, upozorníme vás.

4. Geografické obmedzenia

4.1 Zvyčajne budeme schopní doručiť do nasledujúcich krajín a území: Európska únia a Spojené kráľovstvo. Nemôžeme ponúknuť doručenie do Belgicka a ostrovných krajín a území vrátane; Malta, Cyprus, Britské zámorské územia, Tenerife, Las Palmas a Azory.

3.2 Čas od času môžeme súhlasiť s dodaním produktov do iných krajín a území.

5. Sledovanie dodávky

5.1 Sledovanie dodávky je k dispozícii pre všetky objednávky našich produktov.

5.2 Ak chcete sledovať svoje doručenie, zadajte číslo svojej objednávky (ktoré je uvedené v e-maile s potvrdením objednávky) na webovú stránku nášho poskytovateľa doručovacích služieb tu: https://www.17track.net/.

6. Potvrdenie a podpis

6.1 Všetky zásielky musia byť prevzaté osobne na dodacej adrese a musia byť opatrené podpisom.

6.2 Náš poskytovateľ doručovacích služieb vás vopred upozorní na pokus o doručenie vyžadujúce podpis.

7. Dodatočné dodávky

7.1 Ak je počiatočný pokus o doručenie neúspešný, náš poskytovateľ doručovacej služby sa pokúsi o doručenie produktov vo vašej objednávke ešte minimálne 1.

8. Zbierka

8.1 Ak vaše produkty zostanú nedoručené napriek tomu, že náš poskytovateľ doručovacej služby urobí aspoň 1 ďalší pokus o ich doručenie, poskytovateľ doručovacej služby zanechá na vašej adrese kartu s pokynmi, ako si môžete svoje produkty vyzdvihnúť, vrátane časového limitu na vyzdvihnutie.

9. Problémy s doručením

9.1 Ak sa vyskytnú nejaké problémy s doručením, kontaktujte nás pomocou kontaktných údajov, ktoré zverejňujeme na našej webovej stránke, alebo vás upozorníme iným spôsobom.

9.2 Ak náš poskytovateľ doručovacích služieb nie je schopný doručiť vaše produkty a takéto zlyhanie je vašou vinou a nevyzdvihnete si svoje produkty od nášho poskytovateľa doručovacích služieb v príslušnom časovom limite, môžeme sa dohodnúť, že zabezpečíme opätovné doručenie produktov ; vyhradzujeme si však právo účtovať vám skutočné náklady na opätovné doručenie (aj keď bolo pôvodné doručenie bezplatné).

9.3 Informatívny zoznam situácií, v ktorých bude nedodanie zavinené, je uvedený nižšie:

(a) uviedli ste nesprávnu alebo chýbajúcu adresu/telefónne číslo na doručenie;

(b) je chyba v dodacej adrese, ktorá bola poskytnutá;

c) adresa na doručenie nie je primerane dostupná;

d) adresa pre doručenie nie je bezpečne dostupná;

e) ak sa nevyžaduje osobné prevzatie, neexistujú žiadne jednoduché a bezpečné prostriedky na ponechanie produktov na dodacej adrese a nie je k dispozícii žiadna osoba, ktorá by zásielku prevzala; alebo

f) ak sa vyžaduje osobné prevzatie, na adrese určenia nie je k dispozícii žiadna osoba, ktorá by zásielku prevzala a podpísala.

chyba: Ojoj! Žiadne kradnutie. Kontaktujte nás pre povolenie.
ENGWE Internetový obchod | Kúpte si EP2 Pro & 750W Engine Pro
logo
Porovnajte položky
  • Celkom (0)
POROVNAŤ
0
Nákupný vozík