dodávka Policy
1. Úvod
1.1 V týchto zásadách uvádzame podrobnosti o spôsoboch doručenia, obdobiach a poplatkoch, ktoré sa vzťahujú na objednávky našich produktov uskutočnené prostredníctvom našej webovej stránky.
Sklad | Destinácia | Dodacia lehota a náklady |
---|---|---|
Európa | Rakúsko, Bulharsko, Chorvátsko, Česká republika, Dánsko, Estónsko, Fínsko, Francúzsko, Nemecko, Grécko, Maďarsko, Írsko, Taliansko, Lotyšsko, Litva, Luxembursko, Holandsko, Poľsko, Portugalsko (bez Azorských ostrovov), Rumunsko, Slovensko, Slovinsko, Španielsko (žiadne Tenerife, žiadne Las Palmas) a Švédsko | 3-11 dni 79,00 eur |
Spojené kráľovstvo | Anglicko, Škótsko, Wales a Severné Írsko. | 3-11 dni 99,00 eur |
* Sledujte svoju objednávku na www.17track.net s prijatým kódom sledovania. |
1.2 Táto politika nezakladá právne vymáhateľné práva a povinnosti; skôr je v týchto zásadách uvedená naša zvyčajná prax v súvislosti s dodaním produktov.
2. Poplatky za doručenie
2.1 Ponúkame štandardné alebo expresné doručenie do Slovenska:
Rakúsko, Belgicko, Bulharsko, Chorvátsko, Česká republika, Dánsko, Estónsko, Fínsko, Francúzsko, Nemecko, Grécko, Maďarsko, Írsko, Taliansko, Lotyšsko, Litva, Luxembursko, Holandsko, Poľsko, Portugalsko, Rumunsko, Slovensko, Slovinsko, Španielsko a Švédsko . Pokiaľ ide o štandardný spôsob doručenia, poštovné bude 129,00 €;
2.1 Ponúkame štandardné alebo expresné doručenie do Spojeného kráľovstva:
Anglicko, Škótsko, Wales a Severné Írsko. Pokiaľ ide o štandardný spôsob doručenia, poštovné bude 129,00 €;
3. Dodacia lehota (spôsoby a lehoty)
3.1 Spôsoby, ktoré používame na dodanie našich produktov, a časové obdobia, v rámci ktorých je dodávka zvyčajne dokončená, sú nasledovné:
(a) ak je vaša doručovacia adresa na pevnina Slovenska, budete si môcť vybrať alebo použiť iba náš predvolený spôsob dopravy a typická lehota na dodanie produktov týmto spôsobom je 3-11 pracovné dni, s naším zaslúženým právom 30 dní, pokiaľ nie je jasne uvedené inak;
(b) ak je vaša doručovacia adresa na Pevnina Spojeného kráľovstva, budete si môcť vybrať alebo použiť iba náš predvolený spôsob dopravy a typická lehota na dodanie produktov týmto spôsobom je 3-11 pracovné dni, s naším zaslúženým právom 30 dní, pokiaľ nie je jasne uvedené inak;
3.2 Ak zadáte objednávku do 1:1 GMT/BST v pracovný deň, tieto lehoty plynú od uzávierky pracovného času v daný deň; ak zadáte objednávku po XNUMX:XNUMX GMT/BST v pracovný deň alebo v deň pracovného pokoja, tieto lehoty plynú od uzávierky pracovného času v nasledujúci pracovný deň.
3.3 Dodacie lehoty uvedené v tejto časti 3 sú len orientačné, a hoci vynaložíme maximálne úsilie, aby sme zaistili, že zásielku dostanete včas, nezaručujeme doručenie pred uplynutím uvedenej lehoty.
3.4 Pred odoslaním produktu môžeme vykonať previerku podvodov a tieto kontroly môžu oneskoriť vašu dodávku. Ak sa dodávka pravdepodobne oneskorí v dôsledku previerok podvodov, upozorníme vás.
4. Geografické obmedzenia
4.1 Zvyčajne budeme schopní doručiť do nasledujúcich krajín a území: Európska únia a Spojené kráľovstvo. Nemôžeme ponúknuť doručenie do Belgicka a ostrovných krajín a území vrátane; Malta, Cyprus, Britské zámorské územia, Tenerife, Las Palmas a Azory.
3.2 Čas od času môžeme súhlasiť s dodaním produktov do iných krajín a území.
5. Sledovanie dodávky
5.1 Sledovanie dodávky je k dispozícii pre všetky objednávky našich produktov.
5.2 Ak chcete sledovať svoje doručenie, zadajte číslo svojej objednávky (ktoré je uvedené v e-maile s potvrdením objednávky) na webovú stránku nášho poskytovateľa doručovacích služieb tu: https://www.17track.net/.
6. Potvrdenie a podpis
6.1 Všetky zásielky musia byť prevzaté osobne na dodacej adrese a musia byť opatrené podpisom.
6.2 Náš poskytovateľ doručovacích služieb vás vopred upozorní na pokus o doručenie vyžadujúce podpis.
7. Dodatočné dodávky
7.1 Ak je počiatočný pokus o doručenie neúspešný, náš poskytovateľ doručovacej služby sa pokúsi o doručenie produktov vo vašej objednávke ešte minimálne 1.
8. Zbierka
8.1 Ak vaše produkty zostanú nedoručené napriek tomu, že náš poskytovateľ doručovacej služby urobí aspoň 1 ďalší pokus o ich doručenie, poskytovateľ doručovacej služby zanechá na vašej adrese kartu s pokynmi, ako si môžete svoje produkty vyzdvihnúť, vrátane časového limitu na vyzdvihnutie.
9. Problémy s doručením
9.1 Ak sa vyskytnú nejaké problémy s doručením, kontaktujte nás pomocou kontaktných údajov, ktoré zverejňujeme na našej webovej stránke, alebo vás upozorníme iným spôsobom.
9.2 Ak náš poskytovateľ doručovacích služieb nie je schopný doručiť vaše produkty a takéto zlyhanie je vašou vinou a nevyzdvihnete si svoje produkty od nášho poskytovateľa doručovacích služieb v príslušnom časovom limite, môžeme sa dohodnúť, že zabezpečíme opätovné doručenie produktov ; vyhradzujeme si však právo účtovať vám skutočné náklady na opätovné doručenie (aj keď bolo pôvodné doručenie bezplatné).
9.3 Informatívny zoznam situácií, v ktorých bude nedodanie zavinené, je uvedený nižšie:
(a) uviedli ste nesprávnu alebo chýbajúcu adresu/telefónne číslo na doručenie;
(b) je chyba v dodacej adrese, ktorá bola poskytnutá;
c) adresa na doručenie nie je primerane dostupná;
d) adresa pre doručenie nie je bezpečne dostupná;
e) ak sa nevyžaduje osobné prevzatie, neexistujú žiadne jednoduché a bezpečné prostriedky na ponechanie produktov na dodacej adrese a nie je k dispozícii žiadna osoba, ktorá by zásielku prevzala; alebo
f) ak sa vyžaduje osobné prevzatie, na adrese určenia nie je k dispozícii žiadna osoba, ktorá by zásielku prevzala a podpísala.