dodávka Policy
1. Úvod
1.1 V týchto zásadách uvádzame podrobnosti o spôsoboch doručenia, obdobiach a poplatkoch, ktoré sa vzťahujú na objednávky našich produktov uskutočnené prostredníctvom našej webovej stránky.
Sklad | Destinácia | Dodacia lehota a náklady |
---|---|---|
Európa | Rakúsko, Bulharsko, Chorvátsko, Česká republika, Dánsko, Estónsko, Fínsko, Francúzsko, Nemecko, Grécko, Maďarsko, Írsko, Taliansko, Lotyšsko, Litva, Luxembursko, Holandsko, Poľsko, Portugalsko (bez Azorských ostrovov), Rumunsko, Slovensko, Slovinsko, Španielsko (žiadne Tenerife, žiadne Las Palmas) a Švédsko | 3-11 dni 00,00 eur |
Spojené kráľovstvo | Anglicko, Škótsko, Wales a Severné Írsko. | 3-11 dni 99,00 eur |
* Sledujte svoju objednávku na www.17track.net s prijatým kódom sledovania. |
1.2 Táto politika nezakladá právne vymáhateľné práva a povinnosti; skôr je v týchto zásadách uvedená naša zvyčajná prax v súvislosti s dodaním produktov.
2. Poplatky za doručenie
2.1 Ponúkame bezplatné štandardné doručenie do Slovenska:
Rakúsko, Belgicko, Bulharsko, Chorvátsko, Česká republika, Dánsko, Estónsko, Fínsko, Francúzsko, Nemecko, Grécko, Maďarsko, Írsko, Taliansko, Lotyšsko, Litva, Luxembursko, Holandsko, Poľsko, Portugalsko, Rumunsko, Slovensko, Slovinsko, Španielsko a Švédsko . Pokiaľ ide o štandardný spôsob doručenia, poštovné bude 00,00 €;
2.1 Ponúkame štandardné doručenie do Spojeného kráľovstva:
Anglicko, Škótsko, Wales a Severné Írsko. Pokiaľ ide o štandardný spôsob doručenia, poštovné bude 99,00 €;
2.3 Môžeme ponúknuť štandardné doručenie do krajín zvyšku sveta. Po obdržaní e-mailového dopytu manuálne skontrolujeme možnosti doručenia a odpovieme s očakávaným dátumom doručenia a cenou.
3. Dodacia lehota (spôsoby a lehoty)
3.1 Spôsoby, ktoré používame na dodanie našich produktov, a časové obdobia, v rámci ktorých je dodávka zvyčajne dokončená, sú nasledovné:
(a) ak je vaša doručovacia adresa na pevnina Slovenska, budete si môcť vybrať alebo použiť iba náš predvolený spôsob dopravy a typická lehota na dodanie produktov týmto spôsobom je 3-11 pracovné dni, s našim právo na 30 dní, pokiaľ nie je jasne uvedené inak. Zaviazali sme sa vynaložiť maximálne úsilie na zabezpečenie včasného doručenia.
(b) ak je vaša doručovacia adresa na Pevnina Spojeného kráľovstva, budete si môcť vybrať alebo použiť iba náš predvolený spôsob dopravy a typická lehota na dodanie produktov týmto spôsobom je 3-11 pracovné dni, s naším právom 30 dní, pokiaľ nie je jasne uvedené inak. Zaviazali sme sa vynaložiť maximálne úsilie na zabezpečenie včasného doručenia.
(c) ak sa vaša krajina nachádza mimo EÚ alebo Spojeného kráľovstva, typická lehota dodania produktu nie je vopred známa, ale namiesto toho vám bude ponúknutá prostredníctvom e-mailu od nášho zástupcu podpory.
3.2 Ak zadáte objednávku do 1:1 GMT/BST v pracovný deň, tieto lehoty plynú od uzávierky pracovného času v daný deň; ak zadáte objednávku po XNUMX:XNUMX GMT/BST v pracovný deň alebo v deň pracovného pokoja, tieto lehoty plynú od uzávierky pracovného času v nasledujúci pracovný deň.
3.3 Dodacie lehoty uvedené v tejto časti 3 sú len orientačné, a hoci vynaložíme maximálne úsilie, aby sme zaistili, že zásielku dostanete včas, nezaručujeme doručenie pred uplynutím uvedenej lehoty.
3.4 Pred odoslaním produktu môžeme vykonať previerku podvodov a tieto kontroly môžu oneskoriť vašu dodávku. Ak sa dodávka pravdepodobne oneskorí v dôsledku previerok podvodov, upozorníme vás.
4. Geografické obmedzenia
4.1 Zvyčajne budeme schopní doručiť do nasledujúcich krajín a území: väčšina krajín Slovenska a Spojené kráľovstvo. Nemôžeme ponúknuť doručenie do Belgicka a ostrovných krajín a území vrátane; Malta, Cyprus, Britské zámorské územia, Tenerife, Las Palmas a Azory.
3.2 Čas od času môžeme súhlasiť s dodaním produktov do iných krajín a území.
5. Sledovanie dodávky
5.1 Sledovanie dodávky je k dispozícii pre všetky objednávky našich produktov.
5.2 Ak chcete sledovať svoje doručenie, zadajte číslo svojej objednávky (ktoré je uvedené v e-maile s potvrdením objednávky) na webovú stránku nášho poskytovateľa doručovacích služieb tu: https://www.17track.net/. V prípade, že odkaz nie je funkčný v čase vašej návštevy webu, odporúčame navštíviť https://www.ship24.com/ miesto.
6. Potvrdenie a podpis
6.1 Všetky zásielky musia byť prevzaté osobne na dodacej adrese a musia byť opatrené podpisom. Pri doručovaní musí byť prítomný príjemca.
6.2 Náš poskytovateľ doručovacích služieb vás vopred upozorní na pokus o doručenie vyžadujúce podpis.
7. Dodatočné dodávky
7.1 Ak je počiatočný pokus o doručenie neúspešný, náš poskytovateľ doručovacej služby sa pokúsi o doručenie produktov vo vašej objednávke ešte minimálne 1.
8. Zbierka
8.1 Postup odberu; Proces zhromažďovania zahŕňa sledovanie vášho balíka pomocou poskytnutého kódu sledovania pri zadávaní objednávky. Náš určený kuriér vás bude kontaktovať niekoľko hodín pred plánovaným dátumom doručenia, aby potvrdil presný čas doručenia. Očakáva sa, že príjemca dostane balík na zadanú adresu uvedenú pri zadávaní objednávky. Existujú žiadne dodatočné náklady alebo požiadavky pri prevzatí tovaru.
8.2 Ak vaše produkty zostanú nedoručené napriek tomu, že náš poskytovateľ doručovacej služby urobí aspoň 1 ďalší pokus o ich doručenie, poskytovateľ doručovacej služby zanechá na vašej adrese kartu s pokynmi, ako si môžete svoje produkty vyzdvihnúť, vrátane časového limitu na vyzdvihnutie.
8.3 Ak bude balík bez predchádzajúcej dohody s našou spoločnosťou odmietnutý na vyzdvihnutie, čo vedie k vráteniu produktu do nášho skladu, z vrátenej sumy bude odpočítaný poplatok za dopravu vo výške 200,00 EUR.
9. Problémy s doručením
9.1 Ak sa vyskytnú problémy s dodávkou, kontaktujte nás do 8 dní pomocou kontaktných údajov, ktoré zverejníme na našej webovej stránke alebo vás upozorníme iným spôsobom.
9.2 Ak náš poskytovateľ doručovacích služieb nie je schopný doručiť vaše produkty a takéto zlyhanie je vašou vinou a nevyzdvihnete si svoje produkty od nášho poskytovateľa doručovacích služieb v príslušnom časovom limite, môžeme sa dohodnúť, že zabezpečíme opätovné doručenie produktov ; vyhradzujeme si však právo účtovať vám skutočné náklady na opätovné doručenie (aj keď bolo pôvodné doručenie bezplatné).
9.3 Informatívny zoznam situácií, v ktorých bude nedodanie zavinené, je uvedený nižšie:
(a) uviedli ste nesprávnu alebo chýbajúcu adresu/telefónne číslo na doručenie;
(b) je chyba v dodacej adrese, ktorá bola poskytnutá;
c) adresa na doručenie nie je primerane dostupná;
d) adresa pre doručenie nie je bezpečne dostupná;
e) ak sa nevyžaduje osobné prevzatie, neexistujú žiadne jednoduché a bezpečné prostriedky na ponechanie produktov na dodacej adrese a nie je k dispozícii žiadna osoba, ktorá by zásielku prevzala; alebo
f) ak sa vyžaduje osobné prevzatie, na adrese určenia nie je k dispozícii žiadna osoba, ktorá by zásielku prevzala a podpísala.
9.3 V prípade, že nám chcete položku z akéhokoľvek dôvodu vrátiť, postupujte podľa našich pravidiel vrátenia a vrátenia peňazí https://engue.net/refund-returns/